Kevätkokous pidettiin 9.4.2024

Julkaistu

Kevätkokous pidettiin jäsenistölle ti 9.4.2024 klo 18 alkaen Cafe Cabriolen yläkerrassa Porvoossa. Kokouksessa käsiteltiiin sääntömääräiset asiat eli 2023 tilinpäätös, toimintakertomus, toiminnantarkastajien lausunto, jotka hyväksyttiin ja hallitukselle myönnettiin vastuuvapaus sekä valittiin edustus liiton toimintoihin ehdolle. Kiitos laajalle osallistujamäärälle! Kevätkokouksen jälkeen saimme runsaasti tietoa ja vinkkejä ns. riidattoman talokaupan toteutumiseen, josta suurkiitos erinomaisista tiedoista ja esimerkeistä kuntotarkastusasiantuntija Kim Malmivaaralle, liiketoimintajohtaja, Insinööritoimisto Raksystems Oy sekä Omakotiliiton kumppanille; lakineuvontajuristi Janne Nuutiselle, toimitusjohtaja, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto Tammer-Juristit Oy. Osallistujia ja mielenkiintoisia kysymyksiä sekä keskustelua oli runsaasti, josta kiitos myös osallistujille! Yhdistyksen jäsenenä voit ladata Hyvä kuntotarkastus -koulutusmateriaalin alta.

Yhdistyksen jäsenenä voit ladata Hyvä kuntotarkastus -koulutusmateriaalin alta.

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin