Sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 12.8.2020

Julkaistu

Eduskunnan päätöksen mukaisesti yhdistykset voivat koronaepidemian vuoksi tänä vuonna siirtää sääntömääräiset kevätkokoukset pidettäviksi syyskuun loppuun mennessä 2020. Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidettiin ennakkotiedon mukaisesti 12.8.2020. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat, eli kokouksessa käsiteltiin vuoden 2019 tilinpäätös, toimintakertomus ja toiminnantarkastajien kertomus.

Kokouksen päätöksiä:

1. päätettiin vahvistaa tilinpäätös vuodelta 2019
  2. päätettiin myöntää vastuuvapaus hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille vuodelta 2019
  3. päätettiin, että Simo Ruuska toimii yhdistyksen edustajana Suomen Omakotiliiton ja liiton Uudenmaan piirin kokouksissa
  4. päätettiin, että Simo Ruuska toimii yhdistyksen ehdokkaana Suomen Omakotiliiton liittovaltuuston varsinaiseksi jäseneksi, toissijaisesti sen varajäseneksi sekä hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi.

Kokouksessa luovutettiin Suomen Omakotiliitto ry:n viiri Veikko Poutaselle kiittäen häntä pitkäaikaisesta ja ansiokkaasta työstä yhdistyksemme toiminnan hyväksi !

Avainsanat jotka liittyvät artikkeliin